لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

۱۰ میلیون فروش گوشی هوآوی P9 و P9 Plus

شرکت هوآوی اعلام کرد که تا کنون تعداد ۱۰ میلیون گوشی P9 و P9 Plus را به فروش رسانده است. این دو اسمارت فون در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شدند و مدتی است که در بازار در دسترس علاقمندان بوده اند که گویا توانسته به فروش بالایی هم برای هوآوی دست یابد.

دو اسمارت فون P9 و P9 Plus هوآوی نخستین گوشی های برند huawei هستند که از لنز دوربین لایکا برخوردارند و جزو قدرتمندترین اسمارت فون های این کمپانی در سال ۲۰۱۶ محسوب می شوند.

%d9%87%d9%88%d8%a2%d9%88%db%8c

هواوی جزییات بیشتری در خصوص میزان فروش این دو اسمارت فون خود منتشر کرده است، این نخستین باری است که هوآوی موفق شده تعداد ۱۰ میلیون دستگاه از اسمارت فون های سری P خود را به فروش برساند که با توجه به وضعیت بازار اسمارت فون ها در حال حاضر موفقیت قابل توجهی برای هوآوی محسوب می شود. در واقع در شش هفته نخست پس از عرضه، هوآوی تعداد ۲٫۶ میلیون دستگاه P9 و P9 Plus را به فروش رساند. این دو اسمارت فون از زمان عرضه تا کنون موفق به کسب جوایز متعددی شده اند که می توان به جایزه EISA برای بهترین اسمارت فون مصرفی اروپا در سال ۱۷-۲۰۱۶ اشاره کرد. در سه ماهه سوم سال جاری، هوآوی فروش ۳۳٫۵۹ میلیون اسمارت فون را به ثبت رساند که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۲۳% رشد نشان می دهد. در حال حاضر سهم هوآوی از بازار اسمارت فون ها در ۳۰ کشور جهان بیش از ۱۵% و در ۲۰ کشور بیش از ۲۰% است.
هوآوی همچنین اشاره کرده است که در بازار انگلستان، فرانسه و آلمان به موفقیت هایی دست یافته است. هوآوی در سال جاری در بین ۱۰۰ برند ارزشمند جهان توانست به رتبه ۷۲ دست یابد که در مقایسه با رتبه ۸۸ در سال ۲۰۱۵ قابل توجه بوده و برای huawei یک دستاورد محسوب می شود. بعلاوه، معاون ارشد هوآوی اخیراً تایید کرد که این کمپانی توانسته به فروش هدف گذاری شده برای سال ۲۰۱۶ دست یابد و از آغاز سال ۲۰۱۶ تعداد ۱۴۰ میلیون اسمارت فون را به فروش برساند. در مجموع، این کمپانی چینی تولید کننده اسمارت فون سال خوبی را پشت سر گذاشته است و قطعا رشد آن در سال ۲۰۱۷ می تواند جالب باشد. هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ اپل را پشت سر گذارد و به دومین تولیدکننده بزرگ اسمارت فون در دنیا تبدیل شود که بنابراین سال آینده نیز باید به رشد خود ادامه دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم هوآوی قصد دارد در سال ۲۰۱۷ چه تعداد اسمارت فون به فروش برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.