لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

سامسونگ گلکسی S7 Edge بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ معرفی شد


سال قبل در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶، سامسونگ از دو گوشی جدید خود یعنی S7 و S7 اج رونمایی کرد. این دو گوشی  قابلیت‌های بسیار خوبی داشتند که تحسین همگان را در پی داشت. امسال در شروع به کار کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اتفاق خوشی برای سامسونگ رقم خورد. GSMA گلکسی
S7 Edge را به عنوان بهترین اسمارت فون سال ۲۰۱۶ انتخاب کرد.

با این که یک سال از زمان معرفی گلکسی S7 Edge می‌گذرد هنوز یک دستگاه خارق‌العاده است و فروش بالایش تاییدی بر این گفته می باشد . .

اکنون نیز با انتشار اندروید ۷ نوقا و تغییر رابط کاربری به Grace UI و بهبود‌هایی که در آن صورت گرفته، درمی‌یابیم که این اسمارفون شایستگی دریافت این جایزه را دارد. زمانی هم که مالکان نوت ۷ قصد تعویض آن را داشتند، ترجیح دادند که از گلکسی S7 اج استفاده کنند؛ زیرا شباهت‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن با نوت ۷ بسیار زیاد بود.

صفحه نمایش بزرگ به همراه نمایشگر دو طرف خمیده، میزان رم و نوع پردازنده به کار رفته از تشابهات این دو فبلت است و تنها تفاوت‌های این دو در قلم و اسکنر عنبیه بود که در نوت ۷ وجود داشت.

جونو پارک، معاون ارشد استراتژی محصول جهانی سامسونگ اظهار داشت: ما بسیار خرسندیم که گلکسی S7 Edge به دلیل مهارت در طراحی و نوآوری‌های آن موفق به دریافت این عنوان شده است. این خود نشان داد که ما در سامسونگ با پیگیری‌های مستمر خود جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم که فراتر از انتظارات آن هاست.

حالا هم که S7 اج این عنوان را به دست آورده انتظارات از این شرکت بسیار افزایش یافته است. طرفداران این برند کره‌ای انتظار دارند که محصولات آینده این کمپانی نیز به همین شکل موفق ظاهر شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. توجه به همین کیفیت و امنیت است که سامسونگ را مجبور کرده پرچم‌دار بعدی خود یعنی S8 را برخلاف سنوات گذشته با یک ماه تاخیر معرفی کند تا تضمین دهد که بهترین محصولات را به دست مشتریان خود می‌رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.