لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

گزارش های مشکل خاموشی گوشی های پیکسل گوگل

برخی از کاربران گوشی های پیکسل گوگل اعلام کرده اند با مشکل خاموش شدن گوشی، علیرغم وجود میزان کافی باتری روبرو هستند. در یکی از این مطالب آمده “گوشی پیکسل ۳۲ گیگابایتی من که کمتر از یک ماه عمر دارد حالا دچار مشکل باتری شده. دو بار طی ۵ روز اخیر، در حالی که با آن کار می کردم خود به خود خاموش شده. در هر دو مورد، باتری بین ۲۵ تا ۳۵ درصد باقی مانده بوده و در حالت عادی، باید سه تا چهار ساعت دیگر روشن می مانده. بار اول به آن توجهی نکردم. اما امروز این مشکل یک بار دیگر پیش آمد. من الان در یک سفر کاری در هند به سر می برم و از خدمات پشتیبانی راضی نیستم. تنها چیزی که به من گفتند این بود که باید گوشی خودم را ریست کارخانه ای کنم و منتظر بمانم تا اگر بار دیگر خاموش شد به آنها اطلاع بدهم.”

%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-%da%af%d9%88%da%af%d9%84

به نظر می رسد عده دیگری از کاربران گوشی پیکسل نیز با این مشکل روبرو هستند، هرچند بعید است که مشکلی سراسری باشد.
هنوز مشخص نیست علت این مشکل در کجاست، و همچنین نمی دانیم که ریشه سخت افزاری دارد یا نرم افزاری. اما چیزی که به خوبی مشخص است این است که گوشی های ساخت گوگل هر از گاهی با چنین مشکلی روبرو می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.