لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

کاهش ۱۰ درصدی تولید گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس

گزارش های جدیدی که رسیده حاکی از این است که میزان فروش آیفون های سال ۲۰۱۶ ( آیفون ۷ و ۷ پلاس ) مطابق با انتظارات مسئولین اپل نبوده و به این جهت ، این شرکت حجم سفارشات برای تولید این گوشی در ماه های آغازین سال ۲۰۱۷ را تا ۱۰ درصد کاهش داده است.

%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-7

معمولا گوشی های آیفون جدید، در ماه های آغازین عرضه به بازار، فروش قابل توجهی را تجربه می کنند و هر چه از زمان رونمایی این گوشی ها می گذرد، این شیب فروش، سیری نزولی را به خود می گیرد. اما به نظر می رسد که امسال، گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل نتوانستند روند خیره کننده فروش خود در روزهای آغازین عرضه را ادامه دهند و به گزارش وب سایت Nikkei، فروش پایین این دو گوشی، راه چاره ای جز کاهش تولیدات این دو عضو جدید در ماه های آتی پیش روی کوپرتینویی ها نگذاشت.

 

همچنین در این گزارش آمده است که محبوبیت دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس و درخواست خریداران برای این گوشی، به قدری بالا بوده است که شرکت های تامین کننده قطعات اپل نتوانستند به این درخواست ها پاسخ دهند که اصلی ترین دلیل آن، فرآیند سخت تولید سنسورهای دوگانه و کمیاب بودن این دوربین عنوان شده است.

 

از جمله کشورهایی که اپل توانست حجم قابل توجهی از اسمارت فون های آیفون ۷ و ۷ پلاس را به فروش برساند، ژاپن بوده که بنا بر گزارش وب سایت نام برده، چیزی حدود ۱۰ درصد مجموع فروش این دو گوشی در این کشور رقم خورده است.

 

در هر حال، همه ساله مدل های جدید گوشی های آیفون، رکورد فروش مدل سال قبل را جابجا می کنند که هنوز این اتفاق برای آیفون های ۲۰۱۶ نیفتاده و باید منتظر ماند و دید که آیا برای اولین بار در تاریخ این شرکت، گوشی آیفون جدید کمتر از مدل قبلی خود فروش خواهد داشت یا خیر.

 

گفتنی است کمپانی اپل در اواخر ماه آینده میلادی، گزارش عملکرد خود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ را منتشر می کند که قطعاً به اطلاعات دقیق و بیشتری در خصوص عملکرد گوشی های امسال و همچنین سایر محصولات این شرکت اشاره خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.