لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی هایمکس کالا

فروش لوازم جانبی موبایل

گوشی پیکسل ۲ چه امکاناتی دارد ؟

گوشی پیکسل ۲۰۱۶ محصولی جدیدی از شرکت گوگل بودند که کم و بیش نسخه ای خالص از اندروید همراه با قابلیت های اختصاصی متنوع بودند. به این ترتیب احتمالا بخش عمده ای از کابران منتظرند تا ببیند گوگل امسال همراه با نسخه ۲۰۱۷ پیکسل های خود چه چیزی برای عرضه خواهد داشت.

 

وب سایت ۹to5Google اکنون اطلاعات جدیدی درباره پیکسل های جدید گوگل منتشر کرده است. پیکسل ۲ گوگل احتمالا به یک تراشه ارتقا یافته مجهز خواهد بود. ممکن است این تراشه اسنپدراگون ۸۳X شرکت کوالکام باشد اما ۹to5Google اطلاعات جدیدی به دست آورده که از بکارگیری یک تراشه اختصاصی خبر می دهد که گوگل به صورت شخصی آن را تولید کرده و مشغول بررسی آن است. در هر حال هنوز مشخص نیست که این تراشه اختصاصی در نهایت در پیکسل ۲ (یا هر اسم دیگری که گوگل برای این گوشی جدید انتخاب کند) بکار گرفته خواهد شد یا نه.

 

علاوه بر این انتظار می رود که پیکسل ۲ دارای یک دوربین ارتقایافته نسبت به نسل پیشین خود داشته باشد و گوگل به صورت خاص روی عکاسی در نور کم تمرکز کند. البته احتمالا این سنسور از لحاظ مگاپیکسل بهبود چندانی نخواهد داشت اما گوگل با ارایه قابلیت های بیشتر آن را جبران می کند. خبر بد اینجاست که پیکسل های جدید احتمالا قیمت بیشتری دارند گوگل قصد دارد این گوشی ها را با ۵۰ دلار اضافه قیمت به بازار عرضه کند.

 

با این حال گوگل روی گوشی های پیکسل اقتصادی نیز کار می کند که با قیمت کمتری در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت . پیش بینی می شود که نسخه ارزان قیمت پیکسل مربوط به تلاش گوگل برای عرضه گوشی های مبتنی بر پلتفرم اندروید وان در بازار ایالات متحده باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.